Idag var Rambo...

...billig kan jag lova, jag och kära maken satt ute och njöt i solen, hundarna pysslade med sitt på gården...då ser jag Rambo i krypande jakt ställning, han tar ett mycket vigt och snabbt pantersprång från backen ända upp till fågelhuset och kniper en fågel som sitter på andra sidan av fågelhuset och inte sett den jagande katten...ibland är jag snabb och upp for jag ur stolen för att kunna rädda fågeln, Rambo vet vad jag är ute efter och försvinner in i syrenhäcken, jag efter....men en katt är snabbare..svärandes så hela gården luktar svavel är jag tvungen att ge upp =`(
 
En underbar dag med 15 grader i skuggan och T-shirt ute hela dagen, även vid 16 då det blev en sväng i "storskogen"...Har inte gått där sedan den 22 november, då gick jag där med Arne för sista gången...
 
Jagarkatten Rambo..med jagarkatten Gurra bakom här har de båda span på en ekorre.
 
Arne ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Arne ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Arne ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Arne ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

mm, katter är ju lite sådana, förstår att du var snabbt uppe och jagade efter Rambo
vilka ljuvliga bilder av fine Arna <3
hahahaha - särskilt den sista: Tjuriga kärringar :) det ska man nog akta sig för :D
ha en fin söndag
kramar

2014-03-30 @ 10:47:31
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0