BLOGGTORKA just nu....

 
 
.....dagarna är tämligen lika. Mörkt, trist och grått...eftermiddag från morgon till kväll, ett jämnmörker som jag hatar =( November har dock traskat på och mina bilder får visa den:
 
Regn och grått, det är eftermiddag från morgon till kväll och blir aldrig ljust =( Hatar mörkret....
 
Bild från den 31 oktober, en hundpromenad i skogen ♥
 
Frost har vi haft tre gånger.
 
Sotis gonar sig i solen ♥ 31 oktober
 
.Vad sa du matte? 31 Oktober
 
Inez har fått motstånd i kampen om trasan =)
 
 
 
♥ Inez ♥
 
Katterna gillar Bosses "vilobur" här har Rambo intagit den ♥
 
....och Sotis 
 
Lilla (stora) Bosse ♥,1 år den 25:e november. Vill berätta att vi nu ser en avsevärd förbättring hos honom och att han oftast är o-halt nu.  Äntligen är vi på rätt väg efter operationerna =)
  
Inez ♥ så vacker 
 
 Busig 24-åring ♥♥
 
 

 Med regnet så har katterna flyttat in igen, katterna sover gärna med hundarna eller snor deras bäddar ;).

 
Rambo igår, han och Sotis turas om att sova på våra rena handdukar ;)
 
 Mormor och Milledagar har vi haft ♥ Bilden från i lördags =)
 
Hundarna gosar tillsammans igen 
 
Förra fredagen hade jag, dotter och Mille en mysdag i storstaden ♥ inget viktigt som behövde handlas utan vi "skrotade" runt och myste, fikade och Mille fick leka på alla "lekplatser" i gallerian  =) Lite härligt advents och julpynt hittade vi dock  ;)  Balansgång, inte nudda marken
 
 
 
Glitter och glamour var min utsikt medan Mille lekte på en av lekplatserna
 
Här är mitt hus mormor ♥
 
En studiedag i en mindre stad med bästa ungdomarna, vi matade änder medan vi väntade på bussen tillbaka till skolan.
 
 
 
 
Farmors prinsessa med kompis vann en danstävling i lördags ♥ Så Stolt över henne ♥ ♥  =) (Bilden lånad från min son)
 
Hennes fina pris ♥ (Bilden lånad från min son)
 
 
Just nu känns det tröttsamt i mörkret och veckorna känns l å n g a =/
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Härliga bilder, inte alls så gråa! Så glad jag blir över att Bosse blir bättre!

2014-11-18 @ 23:24:43
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Underbart att se Bosse pigg igen, dom är så fina alla era djur.
Ja visst är det grått men jag vill inte ha snö och kyla.
I eftermiddag har vi varit och HD/AD röntgat Sture även öronmärkt rensat analsäck och vaccinerat. Mindre medel och en annan sort hjälpte inte helt han fick svårt med andningen i alla fall, nu får vi hoppas att analsäcken blir bra annars vet jag inte vad jag ska göra;-(
Ha en skön kväll/Kram

Svar: Han måste ju vara allergisk mot mot lugnande medel, det måste ju finnas alternativ för hundar oxå som det gör för människor. Hoppas hoppas det var er SISTA veterinärvända med Sture. Vackra Sture ♥ han ska inte behöva lugnas eller sövas mer hoppas jag. kram och en skön kväll till er oxå =)
Kort

Postat av: Jane

Grattis till både barnbarn och Bosse.
kanon ju. Skriver från mobilen så det blir inte så långt. (Glömt läsglasögonen hemma)
Kärlek och kyssar / Syrran

2014-11-20 @ 18:06:53
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: amanda


oh, vad glad jag blev att se dem här fina hundarna, Inez och Bosse,
och katter Rambo och Sotis,
samt din busiga häst !


Och vilken rolig mysdag ni haft i staden !

Härliga bilder om alla !

önskar dig en fin helg med en kram !!

2014-11-21 @ 11:17:00
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0