GLAD PÅSK alla vänner.....

 
......Hos oss blir det fullt hus och traditonellt påskbord och traditioner ♥ ÄLSKAR alla storhelger ♥
 
Idag hade jag och eleverna en överenskommelse, vi skulle lura en av deras lärare att de tagit mitt aprilskämt på allvar och att de stannat hemma ;) Jag åkte till jobbet tidigare för att gömma dem i ett grupprum ;) De smög tyst in och jag stod som ett levande frågetecken när klassrummet var tomt och läraren dök upp, sade att jag ångrade så mitt aprilskämt och jag hade inte sett någon av eleverna fast jag varit på skolan tidigt. Nåväl, hon frågade elever och vuxna som gick förbi i korridoren om de sett eleverna, men det hade de inte =) efter ett tag och lite funderande så anade hon "ugglor i mossen"  -Jag tror de gömt sig i ett grupprum sa hon och gick och tittade, APRIL, APRIL ropade en hel klass unisont =)
Man får luras den 2:a april om man inte hade läraren den 1:a april, det var eleverna och jag helt överens om ;)
 
Dagens lunch var en supergod påsktallrik ♥ Har sagt det tidigare - Vi har Sveriges bästa skolmat och mat-tjejer ♥
 
GLAD PÅSK ♥
 
GGLAD
Trackback
RSS 2.0