Högsommar i Augusti...

....Underbart varmt och härligt, men nätterna är kyliga.
I morgon möte med Försäkringskassan, vet inte vad som förväntas av det mötet, antar att det blir planering för hur jag ska lotsas in i jobbet igen.
 
Bild från idag den 23:e, inte ett moln på himlen och det är 23,3 i skuggan =)
 
Vid 14 åkte vi till sjön så hundarna fick bada =) Lite bilder från badet.
 
 
 
 
 
 
 
Lite bus innan det var dags att hoppa in i bilen och åka hem
 
Sotis har sin egen stol och gör mig sällskap i skuggan ♥
 
Båda katterna slappar i skuggan.
 
Bästa kompisarna ♥ Bosse snor alltid lite kraftfoder när jag ger hästen ;)
 
Några kvällsbilder från den 21:a augusti =)
 
Tycker det ser ut som en vacker "sal" i den upplysta gläntan
 
Bild från sovrumsfönstret.
 
Hästen betar på kvällar och nätter när det är svalt, dagarna tillbringar han  inne i stallet ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Ja det är härliga dagar men här behövs regn, annars blir det höst på en gång vill ha det gröna kvar ett tag till.
Gillar pinnbilden det är samma här men Ebba brukar nypa till honom och ta den själv HAHA
Ha en skön söndagkväll

Postat av: Freja

Härliga glädjefyllda sommarbilder! Jag ska först på möte med jobbet den här veckan och sen en träff med min samtalsterapeut, och om två veckor är det dags att träffa alla, inklusive Försäkringskassa och Arbetsförmedling för att hitta någon plats åt mig att arbetsträna på. Min ordinarie tjänst är borta, så jag har ingen aning om vad det ens är för jobb jag ska gå tillbaka till... Inte kul alls...

Svar: Förstår dig till fullo, arbetsträning och komma tillbaka till ordinarie jobb finns tydligen inte hos min arbetsgivare, allt jag föreslog som arbetsträning kontrades med att man inte kunde göra nya tjänster????? Jag VILLE inte ha en ny tjänst, bara få känna in min ork och börja från en ny position, att få tillbaka vilja och lust till att göra det jag brunnit för i hela mitt liv........För att kunna bli utbränd måste du ha brunnit för det du tror på var det någon som sa till mig...så SANT... Nästa träff för mig är med läkare, terapeut, fsk, chef och mig. Vi får se var det landar....styrkekramar till dig ♥
Kort

2015-08-24 @ 21:49:39
URL: http://https://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda


Jag tycker det också att det ser ut som en vacker "sal" i den upplysta gläntan !

Och roligt att du har Sotis på sin egen stol, hihi...som gör dig sällskap i skuggan !

Hahaha, vilka busiga, roliga och blöta bilder på Bosse och Inez !

Önskar att mötet med Försäkringskassan blir som du själv önskar ! eller gick (om redan varit där) som du ville det ?

Ha det gott vännen, kram !!

2015-08-26 @ 12:54:52
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0