Redan den 20 augusti....

....den här sommaren har gått för fort.
Strålande solsken och värme i över två veckor, UNDERBART =) Jag har suttit ute minst 2 timmar var dag så hundarna får busa och jag har lyssnat på ljudböcker och njutit i skuggan.
I morse tog jag med kameran och tog lite bilder från morgonpromenaden.
 
Solen värmer plåttaket och ångan stiger.
 
Rallarrosen är överblommad.
 
Rambo följde med på skogssvängen
 
Hundarna har så kul och busar jämt 
 
Bosse ger sig fort ;)
 
Rambo kommer traskandes på stigen och bekymrar sig inte över hundarnas våldsamma lekar =)
 
Så kul de alltid har mina älskade hundar ♥♥
 
Jag älskar verkligen denna skogssväng ♥
 
Matte är lite sölig så de väntar in mig.
 
Intressanta dofter
 
Jag kommer matte!
 
Inez spanar in Bosse, nu ska han jagas!
 
...full fart över stock och sten...
 
...bästa motion som finns....
 
....fartbild på "gasellen"
 
Rambo kikar på hundbuset från en sten.
 
En snabbsväng upp i ett träd.
 
Morgonskuggor på gården ♥
 
Kompisarna ♥
 
Bosse törstig efter allt bus i skogen, tog sig en slurk från hästens vattenbalja ;) Som ni nog förstår har vi sällan strömmen på 
Vad vore livet utan att kämpa om samma pinne ;)
 
Inez vann som vanligt =)
 
En ny stor blomma som hittat till gården, ser ut som en maskros men är över 1,5 meter hög
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Visst är det härligt att gå en promenad
på morgonen man mår så bra efteråt:-)
Lika galna som våra hundar och jag
saknar katt så men det får bli en
senare historia.
Ha det bra

Svar: Utan hund hade jag nog gått kortare promenader och missat massor i naturens växlingar under året =) Att ha djur är en stor LYCKA ♥ och som med småbarn ser vi ibland världen i nya ögon och upptäcker saker vi inte skulle sett =)
Kort

2015-08-20 @ 17:11:58
Postat av: Freja

Vilka härligt gada och frtfylld bilder! Djur är bäst medicinen!

2015-08-22 @ 21:55:35
URL: http://https://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0