12 dagar kvar till jul ♄ 🎄

....och mycket har hĂ€nt sedan sist =). Först blev jag bjuden pĂ„ jullunch av "min" klass ♄ Allt var supergott och det mesta utom ost och leverpastej hade de lagat sjĂ€lva, glöggen  de gjort var nog den godaste jag druckit =) Sedan var det sĂ„ roligt att trĂ€ffa alla mina goa ungdomar igen  ♄
 
 
 
Till efterĂ€tt var det pepparkaksglass med lingon pĂ„ och en pepparkaka  ♄ 
 
En helg samlades vi hela familjen för pepparkakshus bak, Mille gjorde dock ett garage ;) Kreativiteten flödade  ♄
 
 
 
 
 
 
Alla julklappar Àr inhandlade och inslagna. Mille och jag har klÀtt granen och dÀr ligger nu alla julklappar och vÀntar pÄ julafton ;) Jag fuskar ju med mina gamla traditioner och har julpyntat en hel del, hÀr kommer lite bilder ;)
 
Det sedvanliga julfönstret Ă€r pĂ„ plats och bĂ„da mina barnbarn Ă€lskar det  ♄
 
Mille startade direkt den roliga leken med tomtar och julklappar  ♄
 
Min lilla prinsessa fastnade oxĂ„ i leken i flera timmar nĂ€r hon var mindre  ♄

Tomten med renarna Àr mest populÀr =)
 
Älskar denna vackra jullampa  ♄
 
 
Julgranen med klapparna under =)
 
 
I onsdags hade vi vÄr Ärliga Nobelfest pÄ vÄr skola, jag var inbjuden av min klass dÄ jag fortfarande Àr sjukskriven, jag fotade som vanligt pÄ festen ;)
 
MÄnga dukade bord blev det Àven om bara nÄgra syns pÄ bilden
 
Alla var sĂ„ snyggt klĂ€dda  ♄ Detta Ă€r en fest som ungdomarna ser fram mot. (Har retucherat ansiktena sĂ„ ingen kĂ€nner igen ungdomarna)
 
Medaljerna 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÄ hÀrligt med jullunch och nobelfest och att du orkar vara med! Jag har inte varit pÄ mitt jobb pÄ över ett Är och orkar inte vara med i nÄgon aktivitet... Grattis, det blev du som gav mig min 30000:de kommentar!

2015-12-12 @ 21:44:17
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Oj hÀr var det jul för hela slanten ser sÄ mysigt och mumsigt ut;-)

Valpen var en brukstik som vi tog tvÄ kullar pÄ innan jag kom pÄ att hunduppfödning inte var nÄgot för mej.
3 valpar hÀmtade vi tillbaka eftersom hemmet inte passade, och nÄgra stora pengar blev det inte heller eftersom det kostar med registrering, och veterinÀrbesök.
NÀ man ska inte vara blödig nÀr man hÄller pÄ med uppfödning, men visst var det roligt nÀr Athena tÀvlade i finalen i lydnads SM bland alla Border collier och Totte gjorde en L-test hos polisen som gjorde mej och dom lyriska.
Ska leta reda pÄ en bild och sÀtta in pÄ FB nÀr jag fÄr tid.
Ha det bra

2015-12-13 @ 09:54:43

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0