Det har varit en underbar...

....solig och varm helg =) Nu när vi nattade hästen hade det krupit ned till -4,3 och det var stjärnklart. Med lite tur blir det sol även i morgon =) Mille var hos mormor i fredags och vi åt goda frasvåfflor med vispgrädde, det uppskattas alltid av Mille ♥ Jag fick ett så fint hjärta av Mille som hänger över min säng som han gjort på förskolan, bild kommer senare. Jag har varit ute i det fina vädret och jobbat en del med Inez medan Bosse fått titta på från hundgården och det har varit med högljudda protester. Längtar så till den dagen vi kan börja jobba ordentligt med Bosse oxå.
 
Lite bilder med den nya kameran:
Bilder från idag, en stolt och glad Inez har funnit leksaken ♥
 
Rambo var med och kollade läget ♥
 
Bosse har full koll på oss ♥
 
♥♥
 
Bilder från igår, Inez letar strategiskt....
 
....och snabbt ♥
 
Här är den....
 
Så en ny letning har precis släppt Inez, fullt focus på uppgiften ♥
 
 Lätt som en plätt hittade hon pinnen ♥
 
Bästa och vackraste Inez ♥
 
Så kul att jobba med henne ♥
 
Men stackars Bosse protesterade högljutt när han inte fick vara med ♥
 
Oooooooooooorättvist morsan att jag ska vara i buren =(
 
När jag såg denna bild så skrattade jag så tårarna rann ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Stackars lilla Bosse han ser verkligen ynklig ut;-)
Fina bilder, ja idag hade vi sol men det blåste riktigt kallt.
Vilken tragisk händelse verkligen otäck, ingen av våra vovvar gillar att bada så dom går inte i vattnet och isen är ajaj.
Ha det bra, Sture hälsar till Bosse

Svar: Jag har badhundar men vi går oftast inte vid något vatten på våra promenader, jag vet inte hur jag skulle handlat om någon av mina hundar var i nöd och låg i vattnet,. troligtvis skulle jag oxå göra allt för att rädda den...men jag ogillar/är livrädd för is, det mest förrädiska som finns...det får ha varit -30 i en vecka, men jag litar aldrig på att isen håller.
Kort

Postat av: amanda

hahaha....jag skrattade också på bilden så tårarna rann,inte klokt vilken bra bild, stackars katt, ingen värme eller plats att vila sig, hahaha !!

Men roliga bilder på Inez också !

Jag skulle också uppskatta fåfflor med vispgrädde, men det gick lika bra med blåbärspaj med vaniljsås som jag fick igår hos barnbarnets födelsedag !

Ha en rolig dag kram !!

2015-02-16 @ 11:43:53
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Freja

Vilka härliga solig vinterbilder! Här har snön slaskat bort, så trist!

2015-02-16 @ 22:26:20
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0