Idag har det "kräksnöat"....

.....och så har solen lyst vackert mellan snöfallen. Kära maken tog några fina bilder på Bosse i skogen, när de kom hem pustade han över hur jobbigt det varit att pulsa i snön. Mille var på ett barnkalas och hade åkt pulka nästan hela tiden, rödkindad, glad och blöt var han när de kom till oss =) Hade lurat hem dem med min goda kycklinggryta.
 
Alla bilderna är tagna av kära maken.
Snön vräkte ned.
 
Bosse får vara lös nu i skogen och han trivs med friheten ♥
 
Pinnar har Inez lärt mig att man ska leka med ;)
 
Husse ropar på Bosse och som ett skott kommer han på en gång  ♥
 
Lite suddig bild, men han är så söt tycker jag när han i glädje springer till husse ♥
 
Inkallning =)
 
Lite fundersam ♥
 
Vår fina sötnöt ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilken fantastisk hund Bosse är, vilket psyke som kan vara så levnadsglad efter akkt krångel och stillavarande. Han är så söt och ser så mysig ut, och då är schäfer den enda hund (förutom dobermanns och rottweilers med tveksamma ägare) som jag är rädd för. Beror inte på hundarna utan på ägare som betett sig galet när jag var ung, det sitter kvar!

Svar: Tack Freja och vi tycker precis som du att Bosse är en fantastisk hund med ett oerhört bra psyke som är så pigg och glad efter flera månader i bur och så har han ju oxå genomlevt mycket smärta. Vi var oroliga för lydnaden efter så många månader i koppel, när vi kallar på honom så kommer han som ett skott  ♥  ♥ Förstår om du är avvaktande om du mött hundar som kommit till fel ägare, en stor hund är STOR och skrämmande om man inte känner den.
Kort

2015-02-07 @ 19:02:49
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda


Vilka lydiga hundar du har ! och så vackra i solen där dem sitter och funderar !

Angående bilden av tjejen - jag är också het, hahaha...och klagar inte !

Önskar dig en härlig söndag med kramar !

2015-02-08 @ 11:59:48
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Monica o Jacob

Härligt att han får vara vovve fullt ut igen, han är så gullig.
Stor kram till er alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0