Passar bara på att....

....önska er alla en fin helg ♥ Tråkigt väder i två dagar nu, men på något konstigt vis har det inte bekommit mig mycket. Igår när jag och kära maken gick kvällsvängen i skogen haglade det, hundarna hade roligt så även vi =)
 
En kompis kom på besök igår och hade sin sons gamla "stora" leksaker med sig, det behövdes en pickup för att de skulle rymmas, de ska Mille få som påskpresenter, bilder kommer senare ;)  Vi kommer att bryta en gammal tradition i år som går ut på att barnbarnen (tidigare våra barn) inte får leta reda på sina påskägg och presenter från skrivna eller ritade lappar, i år ska vi dra garn runt hela gården som barnbarnen får följa för att hitta sina saker och påskägg =)
 
Bild på Bosse ♥ Han har inte schäfrars långa och spetsiga nos,  han har mer ett "dogg" huvud tycker vi och gillar det =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tycker att han ser ut som en schäferhane ska göra fast mycket farligare. Haha
Jag är så trött när jag kommer hem från jobbet så det här med bloggandet lägger jag nog ner nu, finns ingen lust tid för att skriva mera. Jag hade nog fööör mycket tid förut helt enkelt.
Men jag suddar inte ut bloggen för det.
Stooooooor kraaaaaam syrran / Systeryster

2015-03-27 @ 20:03:30
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Monica o Jacob

Vill jag vara ert barnbarn, svar ja fast jag är nog lite för gammal HIHI
Vad kul han ska få.
FINA BOSSE
Ha en skön helg/Kram

Postat av: amanda

Hej kort !
Jag gillar Bosses sidoprofil ! Han är bara så söt !!

Rolig påsk tradition ni har hittat på, det blir
en kul lek för barnen !

Vi har inga speciella påsk traditionen numera,
mina barn var påskkäringar när dem var små !
Och barnbarnen är redan tonåringar, utom en som är bara 2 år.

Ha det gått vännen - kramar !!

2015-03-29 @ 14:34:47
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Monica o Jacob

Kvart över fem halv sex går vi första rundan, bara vi och dom vilda ute då;-)
Ha en skön kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0