Visst märks det att....

....vi går mot ljusare tider =) Halvljust när vi nattar hästen efter 18, ljust när jag går upp och slipper ficklampa på morgonsvängen med hundarna =)
 
På alla hjärtans dag fick jag ett så fint hjärta av Mille, det skulle hänga i fönstret men sedan ändrade han sig och det skulle sitta över min säng ♥
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Lite sedvanligt morgongos hundarna emellan, Bosse har städat "kattlådan" därav den vita nosen. Nu har vi skaffat en kattlåda med tak och väggar så jag får städa den själv ;)
 
Bild före sportlovet då jag kommer hem från jobbet, två godingar som väntar på att matte ska kliva ur bilen ♥♥ (Bilden tagen med mobil)
 
Jag for till Stockholm helgen före sportlovet och hälsade på syrran med familj. De hade världens härligaste och finaste lägenhet.....
Här sov jag gott i bäddsoffan ♥ (Bilden tagen med mobil)
 
Deras mysiga vardagsrum ♥ (Bilden tagen med mobil)
 
Hallen. (Bilden tagen med mobil)
 
Vi hade så roligt, syrran fixade mitt hår och jag stormtrivs med frisyren och så la hon in bruna slingor =) Två krogbesök hann vi oxå med, så vi skrattade och trevliga människor träffade vi =) Helgen gick fort och snart satt jag på tåget hem igen, hade gärna varit kvar några dagar till =)
 
Syrrans fina salong, så genomtänkt och vacker med nya möbler i äldre stil och tapeten älskar jag ♥ (Bilden tagen med mobil)
 
Kristallkronan i taket förstärkte stilen i salongen ♥ (Bilden tagen med mobil)
 
Roligt att få vara i storstaden ibland =) (Bilden tagen med mobil)
 
Förra onsdagen åkte kära maken och jag till "storstaden" och köpte ett teleobjektiv, här kommer några bilder tagna med det.
 
 
 
Denna bild är tagen utan teleobjektiv.
 
I fredags när jag åkte in till samhället så var alla parkeringar belägrade av färgglada bilar och det stack ut granar och en massa andra saker på varje bil,  jag åkte till macken och där fanns det flera bilar oxå. Frågade några killar om jag fick fota deras bil och det gick de glatt med på =)
 
Skulle väl föreställa en älg men det såg mer ut som en ren ;)  (Bilden tagen med mobil)
 
Pigga glada ungdomar som åker Europa runt =) Ni ser granen i bagaget ;)  (Bilden tagen med mobil)
 
I söndags var jag och Mille på teater, vi tittade på Petsson och Findus, en blyg liten kille vågade sig fram för att få autografer på biljetten och fotas med skådespelarna =)  (Bilden tagen med mobil)
 
Katterna sover,  men utesvängarna blir fler och längre nu, mars månad är nog lite speciell för katter, vem har inte hört talas om marskatter ;)
 
Blötsnö, regn och lite sol har senaste veckan bjudit på
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Vilket fint hjärta måste ha gjort dej väldigt glad:-)
Hu så mycket snö, här är det barmark all is är borta vilket jag är så tacksam för.
Fina fågel och stadsbilder.
Ha det bra;-)

Postat av: amanda

Oj, vad roligt du har haft i storstaden ! Men du är all värd för lite semester, du som jobbar så mycket !
Jag bara älskar på dina två godingar som väntar så snällt på att du ska kliva ur bilen, vilket välkommande !
Och det lilla rosa hjärta från Mille, den ska du visa till honom om tio år !

Det syns på mina fönster att vi är mot ljusare tider, hahaha...ser knappt ut, måste nog tvätta dem,
men först måste jag få lite inspiration !

Vad är kalorierna ? hihi...sa just till man att han skulle, på hemvägen, köpa två semlor till fikat på eftermiddag !

Ha det bra kramar !!

2015-03-04 @ 11:24:18
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Freja

Vilket maxat inlägg! Jag älskar bilden på hundarna som myser tillsammans!

2015-03-04 @ 22:18:56
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0