Är det lönsamt?

Idag vid 11 saktade en bil in och Bosse började skälla, det var "postnord" som stannade till vid brevlådan. En kvart senare började Bosse skälla igen då kom "Citymail" och stannade vid postlådan och en timme senare stannade den vanliga gula postbilen. Ska det verkligen vara nödvändigt? att tre olika företag ska köra runt "skitreklamen" till oss? Hur miljövänligt är det?
 
Lånad från nätet
Lånad från nätet
 
Lånad från nätet
 
Lite bilder från mobilen ;) 
Jag har verkligen haft glädje av denna vackra höst, jag kan nog summera heldagarna med regn till 4-5 dagar. 
 
2 november, jag ska elda och Rambo tänker göra mig sällskap.
 
Vackra Bosse, han blir grövre för var dag som går...den 25 blir han 2 år.
 
Bosse hämtar ved från vedboden, inte till mattes glädje då det är jag som får plocka bort alla vedträn. Inez gonar sig i solen den 11 nov.
 
Grått som tusan, bild över hästhagen bilden tagen den 6 nov.
 
Höstfärger 9 november
 
Röken stiger mot en klarblå himmel, jag har precis börjat elda i pannan, bild från igår
 
TV-kompisarna sover gott ♥♥
 
Inatt var det flera minusgrader, när jag gick med hundarna på fm-svängen lyste dropparna som pärlor i solskenet.
 
Eftermiddagsvängen idag bjöd på sol och långa skuggor  =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Härligt att få se dina fina djur- och naturbilder! Här har vi bara posten, tack och lov!

2015-11-11 @ 20:20:08
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda


Kanske inte lönsamt, hahaha...! men alla chaufförerna har ett arbete i alla fall, inte klokt det där ! hur tänker dem ?

Jag tycker det är hemtrevligt när jag ser att röken stiger mot en klarblå himmel !

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll ! Sänder en stor kram till dig och puss på nosen till Bosse, Inez och katterna !





2015-11-15 @ 19:31:39
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0