Oktober 🍁🍃

Nu Àr hösten verkligen hÀr, mörknar tidigare och kallt pÄ kvÀllar och morgnar. 
 
Har varit jÀttetrött i flera dagar och bara orkat göra " mÄsten" som att gÄ med hundarna och fixa mat o vatten till hÀsten, som tur Àr sÄ har ju hÀsten frigÄng till stallet sÄ vi behöver inte mocka Àn.
 
Inga nya foton, bara nĂ„gra mobilbilder tagna i farten. Skrev denna blogg ute i solen pĂ„ min Iphone medan hundarna busade runt ☀ Först en film pĂ„ hundbuset ;)
 
Sedvanligt hundbus 💕
 
Rambo 💕
 
Mille lekte ute i solskenet i flera timmar i söndags 💕
 
Inez vill att vi ska leka 💕

I skogen idag 💕

Rambo ligger ofta och sover i den gamla barnvagnsinsatsen i vedskjulet, jag har inte hjÀrta att slÀnga den ;)

Svanarna flyttar söderut, hörde deras sorgsna rop nĂ€r jag gick med hundarna ✈

 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilken hÀrlig höst det Àr. Och jag kÀnner igen mig i listan med dvÀrgar, fast det kÀnns som jag har alla dvÀrgarna aktiva inom mig samtidigt...

Svar: FörstĂ„r dig till fullo, jag har nog bara kommit till trötter, blyger och butter. Glömde prosit för jag Ă€r inne pĂ„ en mĂ„nads förkylning som vĂ€grar ge sig =/ kram 💕
Kort

2015-10-06 @ 22:41:07
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

KÀnns lite tungt nÀr naturen bÀddar för vintern och flyttfÄglarna drar söderut.
Hoppas det blir en snöfattig vinter eftersom det Àr jag som skottar.
Ha det bra

Postat av: amanda


Jag njuter av hösten, myslampor, ljus och varma yllestrumpor !
Hoppas du Àr piggare idag ! Mysfredag att bara lata sig framför tv:n !
Fast du har ju dina "mÄsten" dina Àlskade djuren, innan du kan riktigt slappna av !

SÀnder den bÀsta kramen till dig ! Och önskar dig en trevlig helg !

2015-10-09 @ 15:57:37
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0