Sov gott....

........Inatt utan att vakna av hosta en enda gång, så skönt. Ser ut att bli fint väder idag solen lyser från blå himmel just nu ☀️
 
Roade mig med att göra om bilder igår,  bilderna är tagna på mig i lördags, de gjorde jag montage av i  picjoke , ni som följt mig under åren vet att jag använt mig av denna roliga sida förut ;) 
 
Hästälskare som jag är så blev det denna bild ;) .....
 
...och även kattälskare så det fick bli denna ;)
 
Kika in och gör om lite foton, det är kul och man fastnar lätt =D
 
Jag och kära maken på en safari 🐒 som vi nog ALDRIG kommer att göra då vi har för många djur som behöver oss ♥
 

 



 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelia

Åh, va roligt att höra och skit fina bilder!
Klassen saknar dig massor och hoppa satt vi kanske kan hälsa på dig snart eller att du kanske vill komma och hälsa på oss!

Kram kram Emelia <3

Svar: Vi kommer självklart att ses fina Emelia =) Fick ju besök av några killar från klassen idag =) Saknar ER massor ♥♥ kramar
Kort

2015-09-22 @ 16:36:42
URL: http://www.nouw/emeliaperala
Postat av: Anonym

Så bra att medicinen funkade. Så mycket fortare blir en frisk om en får sova bra!

2015-09-22 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0