April..................(bildbomb)

.....började med påsken och familjen var samlad och vi åt gott i massor solen lyste och det blev en härlig helg..
 
förätten de goda ägghalvorna och ....
 
den rökta laxen.....
 
Dotterns underbara cheesecake med räkor.. recept här
 
Mille fick leta efter sitt påskägg och presenter i "mormors glänta" det var roligt tyckte han ♥
 
Påskägget funnet...
 
 Det tog en stund att hitta grejerna...
 
 Provsmakning av godis innan han fortsatte leta.
 
En av presenterna var ett långt rör som man kunde blåsa en massa såpbubblor med, här har hans mamma börjat testa
 
 
 
Mille och hundarna jagade såpbubblor tillsammans
 
 
 
 
 
Inez har bestämt vilken bubbla hon ska ha och.....
 
hoppar högt upp i luften efter den..
 
Här har Bosse bestämt sig för en bubbla och....
 
hoppar efter sin...
 
Full jakt och så roligt...
 
 
 
..Bosse blev nästan vindögd när han fokuserade på bubblorna =)
 
 
 
Denna bubbla vann Inez över Mille ;)
 
Medan hundar och barn busade drog Rambo ut på råttjakt...
 
...vattnas redan i munnen när han tänker på fångsten..
 
En vacker gäst i hästhagen..
 
första tvätten hängs ut för året en solig dag 
 
Härlig kvällshimmel...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Mums vad gott det ser ut;-)
Underbara hundbilder får köpa en
burk såpbubblor och testa på mina
vovvar.
Mille växer så kul att se hur fort det går.
Ha det bra

Postat av: Anonym

Våra katter jagar gärna såpbubblor och blir så förnärmade när de istället för en fin boll får tvålvatten i munnen...

2016-04-15 @ 20:12:04
Postat av: Freja

Jag tror min kommentar blev anonym, det var inte meningen, men mitt namn och adress försvinner från raderna hela tiden, fattar inte vad jag gör för fel.../Freja

2016-04-15 @ 20:14:29
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Caroline

Hej,

Måste bara säga att er hund Arne som jag sett i något tidigare blogginlägg nog är den finaste hunden jag sett. Får man fråga vart han kommer ifrån?

Mvh
Caroline

Svar: Hej vi köpte Arne utanför Katrineholm, uppfödaren heter Inger Wikström =) Har många fina bilder på Arne under länken "Arne"
Arne var mitt livs hund och han var så otroligt snäll ♥ Under hela hans 11 åriga liv hörde vi honom aldrig morra åt något av djuren eller människor, katterna snodde hans mat ibland och han såg bara på ;)
Kort

2016-05-18 @ 11:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0