ORKA.......

....är mitt favoritord just nu ...lärt det av ungdomarna i jobbet och jag har förstått innebörden av ordet ORKA.......För dem och mig betyder det... Är det viktigt just nu? högsta prioritet?  
 
Träffade en av mina elever idag, så KUL... Han skulle aldrig gå på gymnasiet...Han går där nu....Kära , finaste ungdomar..Se till att er målsättning, ert yrkesval, era drömmar förverkligas..., Jag hoppas att ni alla i "min klass" Är så självständiga att ni gör vad ni vill..gör just det Du trodde på :)
 
ORKA har jag gjort i hela mitt liv för det jag trott och brunnit för :) Jag kan lätt räkna upp er som tog till er mina ord....ORKA!!!!!! ;) Ni är många :) Kram och lycka till!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0