En underbar helg!

Denna helg var vi barnvakt då dottern jobbade, son och andra barnbarnet kom också över helgen. Så mysigt när vi är samlade alla ♥ Dottern hann komma några timmar på lördagen. Jag och mitt äldsta barnbarn "prinsessan" gick ut och tog några bilder. dessa tog jag på henne :
 
 
 
Tre bilder på det finaste jag vet ♥ ♥ ♥
 
 
 Sedan tog barnbarnet över kameran och fotade dessa härliga bilder:
 
 
En och sol ♥
 
Lokie funderade vad vi sysslade med och kikade ut från stallet ♥
 
Bosse med snöpudrad nos ♥
 
UNDRENS TID ÄR INTE FÖRBI ;)
 Sotis vår vilkatt som kom till oss kan ibland vara lite brysk mot hundarna, de åker på en "smocka" ibland när det passar honom. Bosse tar det med ro och gosar gärna med honom, medan Inez inte vill vara i närheten av honom, hon tycker han är opålitlig. Döm om våran förvåning när vi fick se två under ske igår 
 
 Sotis hade snott hundarnas bädd och helt plötsligt gick Inez och la sig hos honom, men hon ser inte helt bekväm ut ;)
 
Mille har Sotis skytt som pesten, så fort han kommit i närheten har han stuckit undan...men inte igår då fick Mille gosa med honom ♥
 
 
En härlig kväll var till ända och sängdags, alla sov gott!
 
Rambo gonar in sig i täcket ♥
 
Inez madrass är så stor att den försvinner in några dm under sängen och det gör hon oxå ibland ;)
 
En trött liten Mille sussar gott ♥
 
Söndagskvällern vart det härligt födelsedagsmys hos en kompis, vi har alltid så roligt ihop och man skrattar tills man får ont i magen =D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0