2017

...skriver detta inlägg i det nya årets första skälvande minuter.
Tror på 2017 som ett toppenår då jag hoppas att jag kommer mer och mer tillbaks till styrka och glädje från utbrändheten, känner att jag kom framåt 2016.
Nu hoppas jag att alla får vara friska min släkt, vänner och även alla på vår jord, min största önskan är att vi alla slipper krig, terrorattacker, katastrofer och att vi alla får ett härligt år,
 
En härlig nyårskväll är över, långt bort i fjärran hör jag mullret av några raketer, att bo på landet med sina djur är en välsignelse en nyårskväll, de sussar lugnt både hundar och katter och är inte rädda inatt.
 
Fick en god champagne av Irma på min födelsedag i juli, den korkade vi upp ikväll.
 
Så GOD. ska köpa den till nästa nyår 
 
Lite goda ostar blev det till champagnen, förr köpte vi alltid en massa olika kex men då vi gillar saltiner mest så blev det bara dem i år.
 
Mys till en bra film ( från netflix) så härlig nyårsafton ♥♥♥
 
När jag var liten skickade man även nyårskort också, minns att de oftast gestalde en äldre man som lämnade över det nya året till en baby..Här ett Jenny Nyströms nyårskort
 
 

Kommentarer
Postat av: Asta

God fortsättning på dej. Hoppas att du återfår krafterna och att det blir ett fantastiskt år. Kram Asta

2017-01-07 @ 00:07:34
URL: http://pastasson.blogspot.se
Postat av: Freja

Jag hoppas oxå bli piggare 2017!

2017-01-16 @ 23:09:07
URL: http://https://frejareddevil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0