Min födelsedag, mörkt från morgon till kväll..

Min födelsedag idag och regnet står som spön i backen, vilken tur vi firade min födelsedag igår ute i solskenet. Enligt statistik har det regnat 22 dagar av 30 de senaste 30 åren den 16 juli..
 
Idag känns det som höst, både blåsigt och kallt, så jag sätter in lite bilder från i sommar, först det bästa ♥ :
 
Denna lilla sötnos är vår nya familjemedlem, Rambo är så ensam och vi ser att han inte trivs med det, lillkissen kommer i höst ♥
 
Är så lycklig att få möjligheten att få en ny liten kär "hårboll" i familjen
 
Undrar hur många gånger jag tagit bilden på våra kära björkar som lyses upp så vackert av solen efter kl.20 i juli
 
Växtligheten på jordkällaren.
 
Denna gammeldags doftros blommar alltid till min födelsedag.
 
Bild från hästhagen..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0