Grillen skulle till återvinningen...

....när min man säger efter att ha skruvat bort första hyllan.på gamla grillen..Skulle man inte kunna ha blommor i den? Såg direkt möjligheterna och det var bara att skruva tillbaka hyllan ;)
 
Idag åkte jag med min bästa kompis och införskaffade växter...planterat och klart ♥
 
Omplanterade alla växter, när man köper dem är det bara rötter och känns som "gummi" när man tagit ut dem ur krukan, med tanke på att det nu blåser jämt när det är fint väder så la jag en stor pinne i botten på krukorna som jag förankrade med rep runt mittenbrädan innan jag planterade dem så blommorna inte blåser omkull och förstörs...
 
Vi får se hur det tagit sig med blommorna i grillen längre fram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0