Idag blev det tårar....

Vi har rensat ut allt hö och en massa gamla saker från logen och tömt den helt, när vi skulle frakta bort några saker som skräpade på stallbacken såg jag en Ica - kasse, tittade om det skulle hamna i brännbart på återvinningen....Hittade fina benlindor till Lokie och en massa annat som dottern införskaffat när hon hade honom hos sig i Stockholm.  De hade blivit blöta så jag la ut dem i paddocken för tork, sedan tänkte jag tvätta dem...När all annan tvätt var klar tvättade jag lindorna. När jag sedan hängde upp dem på tork så kom tårarna, jag vet med vilken stor KÄRLEK min dotter skaffat alla fina saker till hennes älskade häst Lokie ♥ Han skulle alltid ha det bästa ♥ Nu torkar de i vinden denna varma och blåsiga sommardag, bestämde mig för att min dotter får avgöra vad som ska slängas!
 
Vår nya höna ville inte sitta i en bur så jag släppte ut henne i morse till de andra hönsen och det har fungerat bra, vi har en bra tupp som ser efter sina hönor. Hon har även vågat sig ut i hönsgården och kikat in sitt nya hem ♥
 
Vår nya höna Henrietta med Penny vid sidan.
 
Utsikt från "uterummet" våra växthus är i sol från morgon till kväll och det växer och frodas i dem....
 
Jag och kära maken har funderat över en sak....förklarar senare ;) Bilden från hundarnas kvällsväng...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0