Idag fick jag beskedet om Sotis....

 
.........Min närmsta grannes syster var ute med sina hundar och hittade en död katt i skogen mellan våra hus. Fick ett meddelande på messenger, ring mig. Ringde och hon frågade om jag kunde skicka några bilder på Sotis, gjorde det direkt, När hon sett bilderna konstaterade hon att det var Sotis de hittat. Han hade inga bitmärken eller tecken på någon annan död. I morgon åker kära maken dit för att vi ska vara säkra på att det är Sotis och kunna göra ett avslut. Jag hade ändå tur i oturen att få veta vad som hänt och har världens bästa granne ♥ som älskar och tar emot alla djur som far illa och djur där ägaren dött och som polisen kommer med. Sedan omplacerar hon de flesta djuren vidare ♥
 
Men jag visste  Sotis var borta för alltid från dag ett. vi hade kunna ställt in klockan efter honom, det första året hos oss gick han knappt ut, sedan när han var han ute en natt så satt han på trappan från 7 och ville ha mat och sova inne ♥ Han har alltid ätit minst dubbelt så mycket mot vad Rambo och Gurra åt...sista kvällen reagerade jag på att han låg på soffan och brydde sig inte om när kära maken gjorde iordning hundarnas mat, Sotis var alltid först upp på bänken och väntade på några "goa smakbitar "....Rambo fick sina på golvet.....
Kommenterade det för kära maken....Han var lika förvånad som jag....
 
 
Vi hade lagt puzzlet tillsamman tidigare,.. Vi var eniga från dag ett......vi får inte tillbaka vår älskade Sotis...
 
 
 
Husse gör iordning hundmat.....två katter är lika intresserade som hundarna ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lena Karlsson

Tänker på er. Skönt ändå att få ett besked, fina Sotis, vila i frid.

2017-05-17 @ 08:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0