Yeeeesss.....

...Windows 10 är i datorn, spel inlagda som Mille gillar, allt fixat och klart och inslaget tills imorgon.
Hittade nya telefonnummer till microsofts kundtjänst, superbra bemötande och flera samtal från en kille som verkligen ville hjälpa mig...När han såg etiketten jag skickat till dem sa han att jag fått fel program skickat till mig och bad mig kontakta Media Markt som jag köpt skivan från, den skiva jag fått skulle sättas in i köpdatorer och inte privat...
 
Hittade i "skräpposten" ett kvitto och köpebevis från Media Markt och där fanns även ett nummer till deras kundservice, ringde dem och blev lika vänligt behandlad och de skickade i ilfart den nya windows 10 skivan för hemmabruk...Näthandel när den är som bäst och man hittar rätt telefonnummer....
 
Idag satte vi morötterna, potatisen börjar titta upp och i de två växthusen frodas växterna och blir större, fyra gurkor är på gång...sommarvärme och sol, härligt..
 
Vi hade gjort alla stommar till ett växthus vi skulle bygga själva, då lyfte min kära make en stor stubbe fel när han skulle klyva ved...hade ont i ryggen i över två veckor så vi skickade efter två växthus...helnöjda över dem..
  
Fick en forell från en av mina systrar ♥ Vi rökte den i vår nya grill och den blev supergod....
 
Hönsen ute vid 20, var kväll får jag mota in dem då de tappat tidsperspektivet, just nu har vi ruvande höna och hoppas på kycklingar =)
 
Våra vackra björkar som ger så härligt skuggspel på gården ♥
 
Fick en jättefin julblomma av en kompis, räddade två växter ur den...just nu blommar en av dem så vackert.
 
 
Mille jobbade hårt idag med traktor och vagn och drog upp maskrosor som han senare gav till hönsen, här en glasspaus i slitet...
 
Min morgon att sköta djuren...hundarna och jag har varit ute i skogen... granarnas silhuetter syns på stalltaket..så vackert ♥
 
En fin vän skänkte mig en blomma för ett år sedan...Den skänker mig så mycket glädje med sina härliga blommor ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0