Fredagen den 13:de...

....min glädjes dag   Fick idag brevet från försäkringskassan...Min sjukdom blev klassad som arbetsskada vilket innebär att jag får livränta som innebär att de pengar jag skulle fått i lön från den dag jag slutade min anställning och fram till nu får jag retroaktivt och fram tills det jag fyller 65 år får jag den lön jag förlorat . Hoppas även att det gynnar min framtida pension....Ska kolla i nästa vecka..Meddelar er svaret......Vill till er alla förmedla, som bränt ut sig psykiskt, jobbat sig sjuk fysiskt att inte ge upp....Så svårt att ORKA ta striden mot myndigheter...men gör det .... försök, ta  fram de sista krafterna....ORKA och din framtida möjligheter kan förbättras....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0