Nu har vi varit utan kyl sedan blixtnedslaget..

.... Så vi har ätit ute var dag  Igår kom ju åskan igen ...kan bara erkänna att jag var livrädd...Schäfern Inez känner ju in min rädsla direkt och var som ett plåster på mig, stod i trappan till övervåningen och hon fanns bredvid mig hela tiden. Igår gick det ändå bra då åskan gick runt vår gård...Eftersom åskan fortfarande mullrade så tog vi med oss hundarna i bilen,  då jag vägrar lämna Inez i hemma då  även hon blivit åskrädd...
Gott var det 
 
 Det var jättegott orkade inte med allt kött så det fick hundarna, som väntade i bilen 
 
 
Har inte mått ok denna försommar och sommar, i fredags insåg jag att jag behövde hjälp. Ringde klockan 7 idag till länssjukhuset och fick tid klockan 13:15 idag. Undersökning och det första läkaren säger är att vi måste undersöka dig för att utesluta cancer. Jag blev inte rädd, cancer har jag tänkt på många ggr denna sommar då problemen visat sig. Nu startar en stor utredning, först skiktröntgen för att se om man hittar problemet. Som ni nog förstår har jag pratat med mina barn, anhöriga och närmsta vänner. Inget jag berättar på t.ex FB. Fortsättning följer...Jag tänker skriva här på min blogg för att stötta andra om vad som händer, jag får även stöd från de som gått igenom samma resa. Jag är inte orolig just nu, oroligast är nog min man, tror jag lugnat barnen med mitt lugn...
 
Idag blev det god mat i Västerås, när vi var där ringde det från Folksam som ville hämta vår kyl/frys för att se om den blivit utslagen av åskan  Vi var ju inte hemma så det kunde dröja innan de åtekom... Ja, ja värdsliga problem de får komma när de kommer. Kommer att dela detta inlägg med några få nära vänner, vill inte att ni kommenterar  det på FB, gör det isåfall här på bloggen eller på messenger. 

Kommentarer
Postat av: Ingrid Thernström

Hej Christina
tråkigt att höra men jag håller tummarna och
hoppas att det inte är ngt allvarligt ❤️
Kram Ingrid

Svar: Jag är inte rädd Ingrid, detta är nog den form av cancer som oftast kan klaras upp, kram ❤️
Kort

2018-08-06 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0