Ringde klockan 7 i morse....

....till kvinnokliniken, när det inte var bokning av tid fick jag vänta till 11 innan jag blev uppringd, helt ok.
 
Den som svarade sa bara sitt namn inte vad hon jobbade med. Fick veta att första samtalstid till min läkare var nästa fredag. Då blev jag bekymrad då jag blöder sedan en och en halv vecka tillbaka, hon sa att hon skulle skicka ett meddelande till min läkare och att hon höll koll på meddelanden.
 
Visst höll hon koll på sina meddelanden och min fina läkare ringde upp mig på eftermiddagen, hon berättade då att proverna visat på det hon misstänkte, livmodercancer. Imorgon storrond med många läkare för att gå igenom mina prover och skiktröntgen. Sedan blir jag kallad till operation. Fick även en medicin som ska dämpa blödningarna. Håll tummarna att jag får en operation nästa vecka  
 
Nu till något roligare, jag vill komma ut någon/några timmar per dag och då sitter jag ute och vaktar hönsen/kycklingarna när de går fritt på gården från bla Gustav. Han lyckades jaga två kycklingar idag innan matte hann fram  sedan fick skatorna hans intresse, en satt på ett av växthusens tak. Sakta smög han sig fram och efter en stund såg jag skatan flyga......Gissa vem som satt på skatans plats? Jo..................................Gustav!
 
Min lilla kära Gustav är nog den finurligaste, galnaste katt vi haft  Men jag bara älskar alla hans upptåg 
 
 Han kråmade sig glatt när jag skulle fota honom, inser att plasten nog är full av små kattklor, strunt samma vi får fixa det nästa vår 😉 I kväll när vi tog in hönsen spatserade han lugnt på nästa växthus, ett kul ställe han kom på idag  

Kommentarer
Postat av: Jane

En av mina bästa väninnor plockade bort rubbet. Detta är 18 år sedan och hon är kanonfrisk.
Jag tycker att det är så otroligt sorgligt att du ska behöva gå igenom den här skiten
Styrka och kraft min älskade syster
Dagligen på jobbet träffar jag tjejer i din situation. I alla åldrar. Så man blir lite luttrad. Men när det händer sin egen syster då är man inte så kaxig längre.
Vi hörs snart.❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍
FUCK CANCER!!!!!!!

Svar: Kram käraste syster,😍😍😍😍😍😍 FUCK CANCER!!!!!!!
Kort

2018-08-16 @ 07:34:39
URL: http://janesunderbara.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0