Fick en överraskning idag och skolavslutning..

Dagen bjöd på lite julpyssel och lite mer handling.
 
Vid 16 fick jag ett sms, inget nummer jag kände igen men när jag läst det såg jag att det var från en väns son, han önskade oss God Jul och skickade med en bild...
Den bilden tecknade jag till honom när han var liten och jag vill minnas att vi pratade hela tiden jag tecknade om vad som skulle finnas med på bilden, han är drygt 40 år idag...
Blev så rörd över att han har den kvar, trodde den försvunnit i trasor för länge sedan...
 
Den gamla bilden jag tecknade på blått papper, den är minst 30 år.
 
Klockan 18 var jag i vår kyrka för att följa julavslutningen för högstadiet, skulle filma en överraskning men den filmen lägger jag inte ut på bloggen. Imorgon bitti följer jag Milles avslutning, sedan följer han med morfar hem då jag stannar kvar för att avtacka en mycket kär kollega som går i pension.. Så kul, så många skämt och skratt och mycket bus vi gjort under våra 28 år som jag jobbade där.. Det blir bus imorgon också, så kul att få ge igen 👍🏼
 
Några bilder från avslutningen.
 
Fackeltåg till kyrkan.
 
Så varmt och fint inne i kyrkan.
 
Väntar på kära maken och tar en bild på vår vackra kyrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0