Igår ...

....tillbringade jag en stor del av dagen med att slå in julklapparna, i år var det flera av julklapparna som var ovanligt stora 👍 En rulle julklappspapper räckte till alla, kommer inte ihåg var jag köpte den för det är sådana rullar jag vill ha, inte de där billiga på affärerna som räcker till typ två julklappar.
 
 Tre julklappar kvar att slå in men de är inte hemkomna än, köpte dem på nätet igår som jag gjort med allla julklapparna 👍 Så smidigt att få länkar från barn och barnbarn om vad de önskar sig, de får det de VILL ha och inte det jag tror de önskar sig.
 
Idag var det en vacker dag med strålande solsken och kallt ☀️ Blev även kloklippning på hundarna som vi gör ca var 14:de dag. Den senaste veckans mörker och duggregn hoppas jag har förvunnit och inte kommer tillbaka.
 
Till helgen ska Mille och jag klä granen, sedan brukar han placera paketen under granen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Längtar tills jag också kan börja slå in julklappar - måste bara handla dom först :D

2018-12-06 @ 00:43:24
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0