Kram till er som läser min blogg...

...antalet läsare har ökat och jag undrar så vem ni är, vore så kul att veta, är det vänner som via Facebook hittat min blogg? Är ni okända människor till mig som kikar in här? Jag är så tacksam för varje läsare    ..Jag började skriva bloggen som en sorts dagbok till mina barn som bodde 6 till 22 mil bort med bilder från deras föräldrars vardag på gården med alla djur och massor av bilder.
 
Ibland tar bara sinnet över och jag skriver vad jag tycker och tänker, "mellanmjölken" försvinner...Jag tror inte på något vis att jag kan påverka människors åsikter men ibland så uttrycker jag min och då handlar det oftast om medmänsklighet, något jag kämpat för i hela mitt liv.
 
Vore så kul om ni kommenterade med bara vän eller okänd 
 
Kram 
 
 Så många vänner här och okända vänner som lyft mig genom sina kommentarer sedan 2009 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0