Jag har aldrig varit....

....någon festfixare, men tycker att lördagskvällen blev bra med god mat från Ica och världens bästa vänner och familj.
 
På fredagen var vi klara med all städning, blev en snabbdammsugning på förmiddagen då det samlats massor av hundhår sedan gårdagens dammsugning (hundarna fäller massor just nu)
 
Lite bilder från festen innan gästerna kom.
 
En enkel dukning. Alla kom vid prick 17, de höll tiden noga.
 
Avdammade och några av de diskade glasen, år sedan de användes..
 
Gott var det...ICA:s delikatessdisk levererade även med en mycket god potatissallad som var "hemgjord"
 
Fika med konjak och pistagelängden som Mille valt.
 
Kvällens ost och fruktbricka, mycket god, men för få kexpaket med (ska framföra det till ICA)....som tur var hade jag fler kex hemma.
 
Kvällen avslutades med snacks och mysigt prat, hade satt stopptid till 23 pga min ork, men vem kollar klockan mitt i allt kul? Blev lite senare avslut och jag somnade glad och nöjd strax efter alla åkt, son och make satt uppe länge och pratade. Vi fick vår fest med firandet av 30 år på gården och att jag är frisk igen, det betydde allt för mig.
 
Kära maken tog djuren på morgonen och sedan kröp han ner i sängen igen och somnade om..Vi sov alla rätt länge. Middagen blev pytt i panna med rödbetor på resterna som var kvar från köttbrickan, hönsen fick även resten av allt gottis som blivit över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0