Operationen gick bra 👍

Den sjuksköterska som tog hand om mig nĂ€r jag kom till avdelningen Ă€r en god vĂ€ns dotter 😊 Det blev en kram och sedan gick denna mjuka, goa., omtĂ€nksamma, duktiga och söta sköterska igenom allt som skulle ske innan operationen ❀ 
 
Operationen skriver jag om nÀr jag kommer hem 
Blir sĂ„ vĂ€l omhĂ€ndertagen hĂ€r 👍.
 
Min, farmors Àlskade prinsessa đŸ˜â€ïž och hennes mormor, min största stöttepelare sedan dag ett i min sjukdom, tack fina I....,,,  ❀ Kom och besökte mig vid 18:30 sĂ„ roligt 😄😊
 
Nu nattis frĂ„n mig đŸ˜ŽđŸ’€
 
(null)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Blev sÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ glad och lÀttad nÀr du ringde. Ses ikvÀll Àlskade syster
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

Svar: Kram Ă€lskade syster â€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ˜đŸ˜đŸ˜â€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ˜˜đŸ˜˜đŸ˜˜ ska bli sĂ„ kul att ses igen ❀❀❀❀❀
Kort

2018-09-13 @ 06:40:28
URL: http://janesunderbara.blog.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0