Vårdcentralen idag....

....bokade tid för tvättning och omläggning av mina sår, på en skala från 1-10 sa sköterskan att min läkning ligger på 10, det såg jättebra ut. Beställde även tid för borttagning av staples (metallstygnen)
 
Så rofyllt att sitta och titta på akvariet medan man väntar på att bli uppropad.
 
Idag har jag tillbringat mesta tiden i sängen, lyssnat på ljudböcker, under dagen har jag slumrat och sovit två ggr i ca en timme i taget, katterna sov inne i min säng hela dagen.
 
Haft ont i dag också och tagit värktabletter. 
  
Blev så glad idag när jag fick ljusen jag så innerligt önskade mig från min syster Jane och hennes man ♥
 
Ljusen har en fladdrande låga, vaxade och är så naturtrogna. Bilden lånad här och där kan du även beställa ljusen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0