Lugn dag....

....kära makens feber är schysstare än min var, han har legat runt 38 idag.. Själv har jag inte tagit tempen inte heller någon mera medicin. Bara för jag skrev det så tog jag tempen nu (nyfiken) 😉 37,8, så tänker fortsätta ta det lugnt utan mediciner så länge det går. 
 
Jag tog djuren i morse också och efter de fått mat la jag mig igen och sov några timmar. Nu ska sjukdomen verkligen vilas ut...
 
På eftermiddagen satt vi ute en timme i solen så hundarna kunde busa en stund, de hade fått sin sedvanliga skogssväng med husse i morse, han är envis och hundarna går före feber 👍😄.
 
Har glömt hur mycket snö vi hade förra året, här en bild från den 3 april 2018.
 
 
 Full fart i solskenet, Mille med kompis är hos oss ☀️ och hundarna är med och leker 😁 en härlig påsklovsdag 2018. Lille älskade Gustav i skopan  han var ju alltid med där allt hände 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0