Vi började dagen med att städa....

.....Ska det vara någorlunda fint till påsk så får man städa hundarnas dagliga ytor dagen innan alla kommer. I morgon blir ändå det första jag gör att dammsuga bort alla hund och katthår som samlats under natten, all sand de dragit in, börja även koka ägg till lunchen, räkorna ligger på tining, hoppas jag inte glömt något.
 
När sista golvet var tvättat idag och hönsen återigen blev utsläppta på gården,  lyxade vi till det med ett varsitt glas vitt vin i solskenet, det var vi värda efter en hel dags städande, MYSIGT att bara sitta ute och njuta i fågelsången, hönsen spatserande runt gården, hundarnas bus och värmen.
 
Har även påskpyntat klart, Mille är hos sin pappa i påsk så hans teckning till mig som jag fick för flera år sedan pryder en skåplucka så även han finns med i vårt påskfirande
 
.
 
 
Glad påsk önskar jag er alla som kikar in här 🐥🐔🐣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0