Det plingade i messenger....

Mitt älskade barnbarn skrev...." Hej farmisen! Har du någon biografi om en mördare eller brottsling av något slag? Ska ha det till kriminologin" (sista året på gymnasiet)
 
Läser ju massor av böcker, trodde de skulle ha svenska mördare, sökte på nätet då jag inte mindes mej läst någon biografi av en svensk mördare, dock av flera utländska.... Hittade denna bok    
 
Bilden lånad här 
 
Bestämde mig för att läsa den också...Så vi kan diskutera den senare, det händer ofta att jag ger mitt  ❤️-ta boktips och sedan diskuterar vi dem, så kul ❤️
 
 En så vacker augustikväll, varmt idag, fläkt och fönster på vid gavel på kvällen ❤️
 
Imorse såg vi igen, fukten på de nya fönstren...plockade bort alla saker och öppnade fönstren, .... fukten var på utsidan...puhhhh, drog ett finger för att visa kära maken och han öppnade ett fuktdrabbat fönster till samma där... Vår oro var ju att det var inuti våra treglasfönster... men icke 👍 Eftersom jag inte putsat alla fönster än gissar jag att det finns någon form av hinna från fabriken då fukten inte täcker hela fönstren...
 
 
 Vi tog bilden för att visa vid besiktningen...
 
Gudskelov var fukten på yttersta glaset, drog med fingret....Lungt, hoppas allt försvinner när jag tvättat fönstren...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0