Första augusti redan....

...Jag har nog ändrat mig om sommarens favoritmånad, augusti nu... Svalornas sista kull flög ut idag ❤️ syrsorna ljuder överallt på gården ❤️ Vi plockar mogna tomater i växthuset, 12 gurkor är på gång, vi har fått fyra redan. Lagom varmt, 24 grader ❤️ grillning på eftermiddagen med dotter och hennes käresta ❤️  Är proppmätt, ungdomarna hade gjort en supergod potatissallad och så hade vi två olika sorters nötkött i olika marinader som vi grillade 👍❤️ Sedan plockade ungdomarna hallon, krusbär och svarta och röda vinbär ❤️ 
 
Älskar mina djur ❤️ sitter jag i paviljongen eller i hammocken så kommer tuppen och några höns ❤️
 
Har börjat tända grillen med solrosolja, funkar bättre än tändvätska
 
En liten pratstund har vi här Tuppis och jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0