Ingen städning idag heller...

Däremot skrev jag de få julkorten jag skickar numera, till mina föräldrar och några till.... Slog in paket till syrran som skulle skickas på eftermiddagen.. Besök av en kompis, fika och snack... Årets julhandling av mat  blev idag avklarat  😊
 
Mot kvällningen for vi till några kompisar och fikade... Imorgon blir det nog staden så jag får köpa de sista julklapparna....
  
Men även en så stor sorg idag, en ung kille, en före detta elev valde att ta sitt liv 😭 Man kan aldrig förstå...Han var så fin och snäll och omtänksam...Nu borta 😥 Kommer att ta tid att acceptera... Som vanligt återstår bara den tunga frågan VARFÖR?
 
Så jag önskar att alla kunde få leva i frid 💗 Bilden lånad här
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag beställde all julmat från Coop igår, så skönt att slippa trängas i affärer. Jag skickar inte julkort längre, jag skriver på mejl och facebook istället. Lite tråkigt kanske för jag får alltid julkort själv. :) Ja man tycka att vi ska leva i frid när vi lever men tyvärr är det inte så med alla stress och elände i världen ha en fin onsdag kram :)

Svar: Visst känner man sig taskig när man får julkort och man själv inte skickat 😞 Ha en bra dag, kram
Kort

2019-12-18 @ 07:26:42
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0