Kors i taket đŸ€­

 Tre soliga och fina dagar pĂ„ raken, det Ă€r vi inte bortskĂ€mda med senaste mĂ„naden 😊
 
IgÄr kom dotter och pojkvÀn och tog med sig hundarna pÄ en svÀng i skogen, en liten adventsgran hittade de ocksÄ...
 
TÀnkte lÄna en bild av dottern, hon tog sÄ fina bilder frÄn skogen igÄr men lÀgger in en jag sjÀlv tagit pÄ hundarna i skogen...
 
Jag funderade varför vattnet frusit i yttre rummet i hönsgÄrden, nÀr jag kom in förstod jag varför, det var -7,4 ute men det kÀndes inte sÄ kallt, antagligen för det Àr hög luft...
 
KvÀllsbild frÄn sovrumsfönstret, man ser den lilla nymÄnen...
 
LĂ„nade detta hĂ€rifrĂ„n 👍
 
Datum och tid:
1 december 2019 - 20:09
 
MÄnens avstÄnd till jorden:
399.566 km
 
MĂ„nens Ă„lder:
5,1 dagar
 
MĂ„nfas:
MÄnens storlek ökar
 
Antal procent som syns:
27%
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilket fint julfönster. Den bilden kan du anvÀnda som vykort.

Svar: Tack för dom goa orden om fönstret 😊
Kort

2019-12-02 @ 09:04:21
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

HÀrliga bilder :) Kul med lite fakta om mÄnen. SÄg ocksÄ att den syntes vÀldigt klart igÄr :)

Svar: Tack, dĂ€r kan man gĂ„ in och se vilken fas mĂ„nen har var dag 😊
Kort

2019-12-02 @ 09:08:19
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Anita

Underbart med ljus bÄde av snön & av solen :D :D

Svar: Ja sedan snön kom Ă€r det ljust och soligt nu fjĂ€rde dan i rad, UNDERBART 😊
Kort

2019-12-02 @ 10:08:37
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0