Blev ingen vanlig tisdag...

...Min dag att sköta om djuren på morgonen, jag och kära maken turas ju om...
 
Kokade morgonkaffet, såg besynnerliga bilar glida förbi., med "saftblandare"..i hundratal.. Glad att katterna var inne, då bilarna passerade med några sekunders mellanrum, passerade säkert över 300 stycken...Truddilutter spelades ut från "speakers" på taket...👍😁
 
Jag gjorde mig iordning för en heldag i storstaden med vänner, hundarna satt i trappan till övervåningen och följde var bil....Lite morrningar och Voff för de som åkte för sakta förbi vår gård 👍😁
 
En bil svängde in på vår gård...De ville ta en film på mig då jag drog deras bil...
 
 
Tackade dock nej! Mina kompisar skulle komma och hämta mig inom 20 minuter....
 
Men kul äventyr de ger sig ut på Carbage run Winter, har fotat dem tidigare år i vårt samhälle... Kika här på det jag tror är årets äventyr.  Min närmsta granne drog en bil, gav dem tillfällighet att köra skoter som ingick i deras uppdrag 👍
 
Som vanligt åt vi vänner gott i storstaden, handlade det vi behövde... Jag behövde sköna stolar att njuta i när solen nu värmer och ett skottkärrehjul som kan pumpas, allt hittades på Biltema...
 
När vi gick ut från sjukhuset där vår vän besökt ortopeden efter mat och handling hördes ett öronbedövande muller från en helikopter som startade, en av vännerna som jobbar på akuten  på sjukhuset såg direkt att den var på väg till Uppsala...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0