Att se på TV gör mig ledsen ibland...

... Är ingen större tv tittare men i lyxfällan, biggest loser har jag sett tidigare elever, så jag önskat att de inte dykt upp där och att de inte ätit eller konsumerat saker för att må bra för stunden, Självklart har de varken ätit eller konsumerat allt om de hade en bra självkänsla, en bra självbild....Blir så ledsen när jag ser programmen och hör deras berättelser om livet och valen 😭
 
Självklart har jag även hittat elever i roligare sammanhang, inom musik, teater och i filmer bla....
 
Ni kan hitta serien här och bilden är tagen därifrån, midnattssol... En kille som visste vad han ville redan på högstadiet, ni hittar honom även i Wallander och så många fler filmer... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0