Bilder från den 7 juli...

Det första jag ser när jag kommer ut på gården är två härliga jasminer som blommar för fullt..
 
 
 
 
 
Den röda doftrosen sprider sin goda doft över gården...
 
Olika blommor växer vilt överallt....
 
 
 
 
 
I växthusen växer årets grönsaker.....
 
Gurkor får vi massor..
 
Tomaterna tar längre tid på sig då vi saknar värme...
 
Potatisen blommar och efter allt myckna regn hoppas vi på bra skörd till hösten
 
 
 
 
Hönsen följer med mig när jag går runt på gården, här väntar de på mig när jag varit till potatislandet....
 
Dagens väder, lite sol, lite blåst, regn och18 grader men känns kallare....
 
Sitter i hammocken och tuppen kommer för en liten pratstund...
 
Min härliga uggla som hoar och blinkar när man går förbi den... hönsen var skeptiska till den först, men nu bryr de sig inte längre...
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0