Dotter med pojkvän dök upp...

strax före 12. jag hade precis vaknat igen...Jag rastade hundarna i morse, skötte om hönsen... så kom regnet och jag kröp ned i sängen igen, somnade gott...
 
De hade plockat blåbär, dottern hade minst 20 myggbett på vart ben, så irriterande och kliande 😱 Jag hade en flaska med Aloe vera som minskar klåda någonstans men var? hittade den inte 🤔
 
Kikade i medicinskåpet och hittade denna.. dottern smörjde in sig och skrev efter några timmar sedan de kommit hem på sms, att det var en magisk salva, inget kli mer...
 
Först köpte jag "stop bite" så bra mot insekter, när man brännt sig på bränn-nässlor eller fått ett getingstick, när jag skulle köpa det igen nästa år fanns det inte i sortimentet utan då fanns "mygga" ska bli intressant att se om apoteken saluför "Mygga" även i år.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0