En härlig fredag

Jag och dottern pratade tidigare i veckan om att äta på den grekiska restaurangen tillsammans. Hon och hennes pojkvän brukar äta gott ute när det stundar semester.. Nu hade de inte hittat något ställe som de ville käka på så då tänkte hon att vi käkar på Zorba, där hon och jag varit förut och där maten är supergod, kära maken, Mille och hennes pojkvän tyckte som vi att det var supergott..
 
Jag tog grillad oxfilé med såserna black and white, så gjorde även kära maken fast med klyftpotatis.. 
 
Dottern tog en hamburgare, jag frågade varför? smaka sa hon, så jäkla god med rökig smak, backon och sås på...Nästa gång ska jag också ta en hamburgare. Hennes pojkvän åt en grekisk rätt jag inte minns namnet på..
 
Mille valde pizza, en Buzzola, den var så där ostigt god som i reklamfilmerna....  Mille fick det mesta av mina pommes, jag fick smaka hans pizza, dottern gav provsmak till alla på hennes rätt 👍 Kära maken åt upp oxfilén jag inte orkade med.. Hoppas ingen såg vår byteshandel rätterna emellan 😁👍 
 
I morgon bär det av till Göteborg för den lilla familjen, Mille såg inte riktigt fram mot den långa tågresan, men resten skulle bli kul..
 
Tidigare idag....Efter körning av trimmern i värmen, så landar Mille en timme inne i svalkan och kör "farming simulator", direkt ställs äggklockan för att hålla tiden av Mille 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0