Ernst Kirchsteiger...

Alla har en åsikt om honom, antigen gillar man honom eller så är han en tönt med flummiga ideér och ord...
 
Jag gillar oftast hans ideér och inredning, hans matlagning får mig så sugen ibland (jag som aldrig är hungrig annars) i programmet jag såg nyss så gjorde han pizza på grillen... Kika här
 
 
Brukar även kika på hans program "jul med Ernst", där har jag även skapat några av hans saker efter beskrivningen.. Gjorde en dörrkrans av granris ett år....
 
Det blev en fönsterkrans då det redan fanns en krans på dörren, dottern och jag gjorde varsin och vi tyckte de dög efter första försöket...
 
Visst vissa av Ernst ideér faller mig inte i smaken, men jag kikar gärna på programmen med så mycket råd och tips om byggnation, matlagning, odling, lite extra piff i hemmet...
 
 
 
Här hade nog Ernst hållt med mig 😉
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0