Födelsedagsfiranden i dagarna två....

Mille kom, styrde om i lunchschemat vi gjort för veckan, han ville ha torsk med ägg och persiljesås idag och inte imorgon.. Allt fanns hemma så det blev inget problem, torsken i frysen, persiljan i landet och äggen i hönshuset 😉..
 
Har även firat bästisens födelsedag ❤️ Tänk så roligt vi haft genom livet att fira varandra med en dags mellanrum 👍
 
Ikväll blev det lite svampplockning 👍😊 solsken och klarblå himmel 👍
 
 Mina fina hässleklockor och min fina Inez 
 
Så glad över dessa vackra blommor  
 
Solen silade in mellan träden, så härlig kväll 
 
 En del svamp blev det  och en hel del skräp 
 
Jag hade som förhoppning att samla in 1900 kr till barndiabetesfonden, men pengar fortsätter att trilla in från mina älskade vänner   Så tacksam, en dag kvar på insamlingen...trillar det in mer så finns det ingen lyckligare än jag  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0