Varmt đŸ„” ...

...Sov gott inatt med bara ett lakan som tĂ€cke...Vaknade av surrande mygg...ni vet hur det Ă€r sĂ„ lĂ€nge de surrar har de inte satt sig...man lyssnar...sĂ„ tystnar det, pĂ„ mig eller kĂ€ra maken eller hundarna eller katten? Myggan landade inte pĂ„ mig inatt 👍
 
SĂ„ varmt idag, jag fick nog av vĂ€rme förra Ă„ret för resten av mitt liv tror jag.. Jag har varit en soldyrkare, pressat i solen, brunbrĂ€nna Ă€r sĂ„ frĂ€cht, pĂ„ med lite ljusa klĂ€der, i kvĂ€llningen sĂ„ blir det grova kontraster, det gillade jag 👍... Mörka flĂ€ckar dyker upp pĂ„ huden/kroppen, min kompis som varit utomlands sĂ„ mĂ„nga ggr har sĂ„ mĂ„nga fler och större, fĂ„tt operera bort nĂ„gra 😞 Inte hudcancer men en sĂ€kerhetsĂ„tgĂ€rd...
 
Men nÄgra Är före 2018 hade jag slutat sola, tÄlamodet fanns inte kvar, orkade inte med vÀrmen lÀngre, tyckte inte heller att det var vÀrt lÀngre att pressa i solen för en sketen solbrÀnna... 
 
25,8 grader nu klockan 23, flÀktarna snurrar pÄ högsta... Fönster öppna, tvÀrdrag... VÀlkomna mygg och kÀka...
 
 
 
Gissar med sĂ€kerhet att de kommer 😁
 
 
 
 HĂ„ller med! 😁

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0