Ibland undrar jag bara...

Hur överlevde folk förr?
 
De visste inte att de behövde kefir för att magen skulle må bra...När de gick upp i mörkret under vintern visste de inte att några hade SAD, vinterdepression, för det var jobbigt att komma igång i vintermörkret 😫 De var tvungna att jobba för överlevnad..
 
Våra läkare/forskare forskar mer och delger oss en massa"välfärdssjukdomar" som vi inte visste fanns...Till vilken nytta är dessa forskningar? Vi måste jobba var dag och försörja oss som förr, för bostad och mat som människor gjort genom alla tider, att vi är tröttare på vintern i mörkret behövs nog ingen "raketforkning" för...
 
Välfärdssamhället hittar hela tiden på nya diagnoser...Stressen är nog ett av vårt största samhällsproblem, såg ingen diagnos på det och hur den botas...
 
Vill ni se programmet jag reagerade på kika här
 
Kanske detta är en politisk bild för något parti... det bryr jag mig inte om..för mig är det sanningen.. Är totalt politiskt oberoende,..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0