Intentionerna var stora idag....

...Kära maken och svärson skulle till Västerås idag, jag skulle putsa de nya fönstren som är förhållandevis rena, tog fram min Kärcher fönstertvätt för att ladda upp den...Sladden borta, har haft den och alla andra laddare i en stor burk där jag samlar alla laddare i för att ha full kolll...
 
Hittade den inte, spårlöst borta, så började då den stora letningen både i huset och i huvudet... Kammade noll, men man är väl inte dum 👍😁😉 Sa till kära maken du får ta med apparaten och köpa ny sladd på Media Markt för det var där vi köpte den... 
 
När kära maken kom hem hade han det nedslående beskedet att de hade inga sladdar där..
 
Sökning på internet och hittade då sladdar på Jula som ska passa alla Kärcher fönstertvätt, beställningen var ett faktum + trädklädnypor, men frakten slapp jag inte 😉 Har du tappat bort din laddare, så finns de här...
 
 
Länk och det finns fler att välja på...
 
En vanlig sommardag typ förr och inte som 2018, idag har det varit kyligt, regnat och blåst nu kl.20:39 har vi bara 7,8 grader ute nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0