Sommar ❤️

Igår regnade det massor, när son och barnbarn kom då grillade jag i paviljongen för regnskurarna kom titt som tätt...
 
Idag skiner solen, 20 grader ute och frisk, skön luft och inte den tryckande och kvalmiga värmen som var innan regnet..
 
Kära maken klippte gräset idag, jag tvättade fönster inne hos hönsen. Sedan gick jag runt och fotade på gården med nya mobilen...
 
Vår blomstrande sommaräng..
 
Så mycket färger...
 
Vi spar alltid en liten plätt på gräsmattan där prästkragarna får lysa upp, de skulle annars växa vilt överallt på gården, nu växer de där, på min lilla äng och i hästhagen...
 
 
Blåklockor...
 
Foto på jordkällaren i morse 05:45...
 
Lupinerna vid veden..
 
Jordkällaren idag på em...
 
Pappas gamla mjölkflaska döljer sig bland växtligheten...
 
Potatisen har kommit med rekordfart i det myckna regnandet 👍
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0