Trött idag...

...sov L Ä N G E 😴 Vaknade av Bosse som skällde glädjeskall och förstod att dotter med pojkvän kommit... De skulle rensa sitt land och kanske gallra lite..
 
Jag drog mig 10 minuter till, tänkte på den härliga och roliga gårdagen 👍😄 Sedan kravlade jag mig ur sängen, klädde på mig och tog en kopp kaffe och gick ut, när nu ungdomarna var här så kunde hönsen få gå ute på gården 👍 Dottern ropade att jag skulle komma till deras land, öppnade växthuset först och visade dem sedan vad som var ogräs...Kära maken har inte lärt sig detta än ❤️ Men vi kompletterar varandra då han kan så mycket annat som jag inte har en susning om  😁
 
Efter 2018 med den ihållande värmen har jag blivit "trött på värme" så vid 14 gick vi in, så skönt med svalkan i huset, vi har alltid rullgardinerna och fönstren stängda där solen ligger på..
 
Idag såg vi att Inez har ont i nacken igen, hon har busat med Bosse och precis som hos Arne tar åldern ut sin rätt 😢... Färdigbusat nu!
 
Inez och jag går nog in i samma "fack" det vi gjorde som yngre och var pigga och glada dagen efter  klarar vi inte längre 😁 Jag hade kul igår 👍 Inez hade kul idag 👍 Förklaring till min trötthet finns på min blogg från igår...
 
Denna klädsel var inte aktuell igår då mygg och knott fanns i tusental, inte att förglömma alla  flugor, på landet får man alla dessa insekter gratis 😁 ...några öl till det grillade 👍
 
Fick bilder från Milles pappa idag då Mille drog upp denna gädda på 3,2 kg, de släppte tillbaka den i sjön...
 
Älskade Mille ❤️ Förstår hans glädje ❤️ Hur underbart har inte hans sommarlov börjat? Önskar alla barn det, med föräldrar som tar semester för att deras barn ska få känna sig L E D I G A  och att de är det viktigaste i världen ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0