Var nyss ut med hundarna 22:40....

....regnstänk på trappan och det kom några fler stänk när vi var ute...
Dagen har tidigare varit solig och varm och skön, har gått iklädd bara klänning.
 
Kära maken sysslade med att palla upp en massa stenar och ösa på mer jord och sand mot källarväggen där det försvunnit massor under åren med Milles lek med grävare, lastbilar och höns sandbadande..
 
Lite purken är jag över att jag bara fick mobilen i förrgår, dock inget fodral/skal, men har blivit fakturerad för att båda sakerna skickats..Så det blir tel till Elgiganten i morgon och fråga om vart skalet/fodralet tagit vägen...Som tur är satt vi många vuxna runt köksbordet då jag öppnade och såg vad som fanns i paketet, inte nog med det....Paketet var skickat till vår Ica-butik med adress och allt, men vi var tvungna att hämta paketet 4 mil bort på en Ok/Q8  mack??? Hur hamnade paketet där???
 
Testade lite bilder med telefonen idag, så mycket bättre bildkvalite mot min förra mobil..
 
Bosse med sina kära höns..
 
Sitter i hammocken och en höna ligger bredvid..
 
 
Min härliga lila syren som doftade ljuvligt ikväll...
 
Rambo ligger alltid bredvid oss när vi sitter i hammocken....
 
Ikväll fick jag ett sms, - vi kommer på tisdag och installerar era fönster.. Så glad 😁 men imorgon får vi ägna dagen åt att skruva ned alla gardinstänger, hållare, ut med alla blommor i växthusen och flytta möbler så de har 1,5 meters yta att arbeta på... Fick en leverans i fredags, trodde det var dörrarna när en lastbil brummade in på gården men det var det inte, stod foder på leveransblanketten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0